Eventy‎ > ‎

Spotkanie #7: Reklama internetowa

Termin: środa, 20 czerwca 2012, godz. 19:00

Miejsce: wrocławskie biuro Google, Bema Plaza, Plac Gen. Józefa Bema, piętro V

Temat: Reklama internetowa

Wstęp wolny!

UWAGA! Ograniczona liczba miejsc. Rejestracja poniżej.
Na najbliższym spotkaniu odpoczniemy trochę od programowania i zajmiemy się niemniej ciekawym tematem jakim jest reklama internetowa. Będziemy mogli posłuchać aż trójki Googlersów specjalizujących się w tej dziedzinie:
  1. Tomasz Kuc - w Google od 2008, wcześniej dziennikarz obywatelski. Kocha Internet, naukę, fotografię i Czechy. Bloger, prowadzi popularny fotoblog wroclaw.fotolog.pl.
    Podczas spotkania Tomek opisze tworzenie kampanii "od papieru" - powie, jak rozpisać swoje cele i jak zamienić je w efektywną kampanię AdWords. Opowie również o możliwościach reklamy na urządzeniach mobilnych.

  2. Damian Winkowski - Absolwent Wydziału Ekonomicznego UG, MSG, specjalność Międzynarodowe Strategie Marketingowe. Jako Googler doradza niemieckim klientom w tworzeniu kampanii reklamowych online (AdWords) oraz analizowaniu wyników tych kampanii (Google Analytics) i mierzeniu rezultatów (ROI). Trener i reprezentant firmy Google na ciekawych konferencjach (International NGOs Conference) i szkoleniach (Google for Entrepreuners). Specjalizuje się w Google Analytics. Fan ciekawych zastosowań technologii w codziennym życiu i żeglarz Bałtycki.
    Na spotkaniu opowie, jak mierzyć rezultaty w marketingu online oraz jak zbierać istotne dane i wyciągać z nich wnioski przydatne przy podejmowaniu decyzji marketingowych.

  3. Karina Chrobot - Absolwentka germanistyki UWr. W Google od 4 lat, zaczynała w zespole wsparcia technicznego dla niemieckich klientów, rok temu zmieniła zespół i obecnie pracuje w polskim zespole, głównie z nowymi klientami, pomagając przy tworzeniu i optymalizowaniu kampanii reklamowych AdWords. Specjalizuje się w optymalizacji kosztów i podnoszeniu skuteczności linków sponsorowanych. Ponadto zajmuje się analizą satysfakcji klienta na polskim rynku AdWords, sprawdza jakość wykonywanych usług w zespole, jest trenerem, szkoli pracowników wrocławskiego biura z zakresu obsługi klienta.
    Uwielbia podróżować i aktywnie spędzać czas. Pasjonuje się Danią, od 5 lat co roku odwiedza ten kraj na wakacje, uczy się j. duńskiego. W czasie wolnym gra w tenisa, pływa, tańczy, jeździ na nartach.
    Na spotkaniu Karina przedstawi czym jest program AdWords, pokaże jak promować swój biznes w internecie i jak dotrzeć do potencjalnych klientów.
Oprócz tego swoim ogromnym doświadczeniem z Google AdSense podzieli się z nami Marcin Kosedowski, autor popularnego bloga like a Geek. Marcin jako freelancer traktuje reklamę internetową jako jedno ze źródeł swoich dochodów, więc z pewnością będzie miał do przekazania wiele ciekawych rad i obserwacji w tej kwestii.
W czasie prelekcji Marcina dowiesz się przede wszystkim jak sprawić, aby pieniądze z reklam o których mówili poprzednicy trafiły do twojej kieszeni. Zobaczysz jak w praktyce działa Google AdSense, dlaczego jest to idealne źródło dodatkowego dochodu dla osób związanych z IT. Jeśli natomiast uważasz, że "strony pod AdSense" to wielkie śmietniki, Marcin udowodni Ci, że jest dokładnie odwrotnie porównując je ze znanymi portalami. Zobaczysz również czego absolutnie nie należy robić, aby zarówno Google, reklamodawcy jak i wydawcy AdSense byli zadowoleni.

Masz firmę lub świadczysz usługi, które chciałbyś wypromować? Z pewnością zainteresuje Cię część poświęcona Google AdWords. Jeśli natomiast prowadzisz bloga lub serwis informacyjny i chciałbyś czerpać z tego dochód, wykład Marcina o Google AdSense na pewno będzie dla Ciebie bardzo pouczający.
Programiści również znajdą coś dla siebie. Na spotkaniu zapewne pojawi się wiele ciekawych informacji na temat Google Analytics - narzędzia bardzo przydatnego w optymalizacji interfejsu aplikacji internetowych oraz mobilnych.

Zapraszamy!

ZDJĘCIA

2012-06-20 #7 Reklama internetowa




MATERIAŁY